Vaša webová stránka by mala byť oveľa viac ako len on-line zoznam informácií, ktoré chcete o sebe a svojich produktoch povedať verejnosti. Mala by sa stat hlavným nástrojom na generovanie nových obchodných príležitostí a byť schopná ich premeniť na svojich zákazníkov. Ako je na tom tá Vaša? V ktorých oblastiach potrebuje zlepšenie? Náš WEB SCAN Vám to odhalí.
Štatistiky totiž ukazujú prekvapivé až zarážajúci fakt:
90% potenciálnych klientov o Vás ani netuší.
Je vôbec potrebné mať internetovú stránku?
Je efektívne využívať na predaj on-line shop? Nie sú to zbytočne vyhodené peniaze?
Prečo sme tak zdesení? Viac ako polovica respondentov uviedla, že vyhľadáva produkty on-line, ale nakupuje offline. 80% potenciálnych kupujúcich po prieskume na internete následne zavolalo alebo priamo navštívilo kamennú predajňu a 6 z 10 v nej aj nákup uskutočnilo. Ako zabezpečiť, aby nakúpili práve u Vás ?
Predovšetkým musia o Vás vedieť.
90% ľudí, ktorí na internete vyhľadávajú produkt alebo službu si vždy prečíta len odkazy na prvej stránke a nepokračujú v čítaní odkazov na ďalších stranách. Čo to pre nás znamená? AK NIE STE NA PRVEJ STRANE, NEEXISTUJETE, LEBO 90% VAŠICH POTENCIÁLNYCH KLIENTOV VÁS NIKDY NENÁJDE.
Nie je podstatné, že mate perfektne prepracovanú stránku, ponúkate zaujímavé akcie, je vzhľadovo príťažlivá, prehľadná, zaplatili ste tích najlepších špecialistov na web design, vynaložili ste na ňu vela času a zdrojov, aby bola kreatívna. TO NIE JE PODSTATNÉ, LEBO JU SKORO NIKTO NEUVIDÍ. NIKDY!!! Stálo to za tie peniaze? Pokiaľ Vaša stránka nemá generovať nové príležitosti, ktoré chcete a potrebujete, neinvestujte do nej. Alebo to zmeňte. Jednoduchým a efektívnym riešením je napríklad WEB SCAN a Optimalizácia stránok pre vyhľadávače - SEO (z anglického Search Engine Optimization).