Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider
Diskvalifikacia, riziká a zodpovednosť štatutárnych orgánov
11. - 12.05.2017, Vital Resort hotel Hubert****, Gerlachov
eBook

Prečo najčastejšie podnikatelia a malé a stredné spoločnosti končia s podnikaním ?

Prečo sa najčastejšie končí s podnikaním ?Dôvodov ukončenia podnikania je veľmi veľa, no napriek tomu sa niektoré z nich štatisticky vyskytujú oveľa častejšie. Ktoré dôvody spôsobujú zlyhanie najčastejšie?

Nesprávna identifikácia problému

Veľa spoločnosti uprednostňuje zdôvodňovanie prečo sa jej nedarí, pred zistením skutočného problému. Keďže nebol zistený skutočný problém, jeho dôsledky sa neustále zhoršujú až po kratšom či dlhšom čase sú už pre spoločnosť neudržateľné a dochádza k ukončeniu podnikania. Ak spoločnosť nedosahuje stanovené ciele, nie je problém ekonomika, vysoké dane, konkurencia, zákazníci a pod., to všetko sú vplyvy, s ktorými sa zdravá spoločnosť dokáže vysporiadať a zminimalizovať ich. Preto je potrebné zistiť v čom je skutočný problém, lebo len po jeho vyriešení sa spoločnosť opäť dostane na cestu rastu.

Čítať ďalej...

Ani neviete, že máte marketingový plán ?

Marketingový plánNezmysel ? Veď vy najlepšie sami viete, že ste marketingový plán nikdy nepripravovali. Pokiaľ ste už začali podnikať a predávať tovary alebo služby, tak som presvedčená, že marketingový plán máte.

 Prečo?

Marketingový plán nemusí byť vôbec zložitý, sofistikovaný a veľmi dlho pripravovaný dokument. Marketingový plán nie je o rozhodovaní sa aké propagačné materiály nakúpim a kam pôjdem vystavovať svoje produkty.

Neznamená zoznam médií, kde by mali o mojom podnikaní písať ani aké akcie pre svojich odberateľov usporiadam. Hoci je marketingový plán oveľa viac, pokiaľ ste podnikateľ alebo vlastníte malú spoločnosť, tak ho možno pripravíte v priebehu jedného dňa a môžu ho tvoriť len 1-2 strany formát A4. Iní ho môžu mať podstatne rozsiahlejší.

V niektorých literatúrach nájdete 4 v iných 5 základných komponentov marketingového plánu

Čítať ďalej...

Ako zvýšiť zisk ? Ako zlepšiť podnikanie ?

Ako zvýšiť zisk ?Prečo voľne dostupné rady a odporúčania nefungujú ?

Určite ste aj vy čítali množstvo užitočných informácií, rád a tipov ako zlepšiť svoje podnikanie, zvýšiť zisk či znížiť náklady. Niektorými ste rozhodne boli veľmi nadšený, o iných ste pochybovali. V konečnom dôsledku, veď sú zadarmo. Je ich všade veľa, dokonca sú aj protichodné - čo niekdy odporúčajú, iný zakazujú či zatracujú.
Použili ste niektoré z nich? Riadili ste sa nimi? Fungovali? Dosiahli ste očakávané zlepšenie? Veľká väčšina z nich nefunguje tak, ako ste si predstavovali.
Prečo? Existuje niekoľko dôvodov, no pre limitovaný priestor by som rada upriamila Vašu pozornosť len na tie najčastejšie.

1. Všeobecnosť

Pretože každý potrebuje niečo iné a rady sú všeobecné. Nie je pri nich uvedené pre ktoré štádia vývoja spoločnosti sú dané odporúčania určené,

Čítať ďalej...

Ukážte peniazom, kto je tu šéf !

Na stiahnutie vo formáte PDF...

Platíte vysoké dane? Neprimerane Vás zaťažujú náklady? Chcete dosiahnuť úsporu až 50%? Radi by ste zvýšili svoju ziskovosť? Máte problémy s včasnou úhradou svojich splatných záväzkov? Neplatia Vám odberatelia pohľadávky v lehote splatnosti? Zvýšila Vám banka úrok na kontokorentnom účte alebo úvere? Nepodarilo sa Vám získať dodatočné zdroje financovania? Chcete byť pre banku VIP klient?

Čítať ďalej...

Podkategórie