Nikto nepochybuje, že v súčasnosti sú sociálne média veľmi silným nástrojom. Určite budete súhlasiť aj s tvrdením, že vďaka nim aj sociálny recruting zaznamenal v posledných rokoch obrovský nárast. Ktorá sociálna sieť má v súčasnosti pri obsadzovaní pracovných pozícií najväčší význam? Sú sociálne média všemohúce? Ako sociálne média znižujú náklady na obsadenie pracovnej pozície? Má ešte šancu aj tradičný prístup alebo bez konta na nejakej známej sociálnej sieti už dobrú prácu nenájdete? Do akej miery vyhľadávajú vhodných kandidátov recruiteri cez sociálne siete? Nebyť na sociálnej sieti sa už v súčasnosti rovná neexistovať? Je potrebné mať kontá na všetkých sociálnych sietiach? Ktoré sú najviac využívané? Znížil sa vyžívaním sociálnych sietí čas na obsadenie pozície?
Cieľom prieskumu je zistiť aká je skutočnosť na Slovensku... Pokiaľ si naň nájdete 10 minút, zašleme Vám, po ukončení prieskumu, výsledky bezplatne.
Výsledok bude porovnaný s prieskumom realizovaným vo svete medzi viac ako 35 000 recruitermi.
Sú útvary ľudských zdrojov potrebné ?
Akou veľkou pridanou hodnotou sú ľudské zdroje pre Business ?
Prečo tento prieskum keď odpoveď by mala byť hneď všetkým jasná? Veľa manažérov ešte aj v súčasnosti často hodnotí ľudské zdroje len ako ďalšiu nákladovú položku pre spoločnosť. Dokonca niektoré spoločnosti zrušili útvary ľudských zdrojov a ponechali len personálnu administratívu.
Nebolo a nie je ľahké presvedčiť najmä niektorých manažérov, že útvary ľudských zdrojov nezabezpečujú len spracovanie miezd a personálnu administratívu a preto nám nestačia 2 osoby, že ľudské zdroje naozaj len neorganizujú vianočné večierky, že nie je najlepší manažér ten kto najviac zvýši mzdu, nebolo jednoduché zmeniť ich pohľad na hodnotenie zamestnancov, ktoré si najmä staršie ročníky spájali s kádrovým posudkom, či talent management s kádrovými rezervami.
Práve z dôvodu, že aj na Slovensku často prevládajú takéto negatívne názory, ukážme pravdu. Dokážme, že ľudské zdroje majú naozaj nezastupiteľnú úlohu v každej spoločnosti, že dokážu zastať aj roku strategického partnera a pomôcť organizácii