Výhody tohto typu spolupráce oceníte, ak podnikáte a potrebujete veľa rozhodnutí robiť „za pochodu“. Získavate on-line prístup ku všetkým informáciám, ktoré pre svoje rozhodnutia potrebujete – stav pohľadávok a záväzkov, aktuálne náklady a výnosy ako aj ostatné informácie, ktoré Vám účtovníctvo vie poskytnúť. Jedinečné riešenie, ktorým zachovávate výhody outsourcing-u pričom zostávajú aj pozitíva interného spracovania (on-line prístup k informáciám).
Máte záujem časť ekonomických činností vykonávať interne? Spolu s Vašimi zamestnancami vytvoríme virtuálne ekonomické oddelenie.
Dosiahnutý synergický efekt je výsledkom spoločného využívania SW – napr. klient si vystavuje faktúry, príjmové a výdavkové pokladničné doklady, generuje prevodné príkazy a pod., naša spoločnosť zabezpečí ostatné činnosti.