Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider
Diskvalifikacia, riziká a zodpovednosť štatutárnych orgánov
11. - 12.05.2017, Vital Resort hotel Hubert****, Gerlachov
eBook

Najčastejšie otázky

FAQ

Kde nájdem cenník produktov a služieb ?

Rozhodli sme sa, od uverejňovania detailného cenníka na našich stránkach upustiť. Je to z viacerých dôvodov, najdôležitejším z nich je, že naše ceny optimalizujeme pre každého zákazníka zvlášť. Využívame svoju konkurenčnej výhody - naši odborníci poznajú širokého spektrum podnikania, preto vieme zákazníka pochopiť a ponúknuť mu to, čo mu dá tú najväčšiu hodnotu. Všetci chápeme, že mäsokombinát má iné potreby ako IT spoločnosť. Potrebujeme si odhadnúť množstvo a kvalitatívne parametre informácií, ktoré máme spracovávať, naša spoločnosť si zakladá na kvalite, preto pri každej obchodnej príležitosti vyhodnocuje optimálne pridelenie zdrojov, ich kvalifikáciu a na základe toho cizelujeme podmienky a voliteľné parametre ponuky tak, aby sme poskytli optimálnu službu. Rozumieme však aj Vášmu najčastejšiemu dotazu a to dotazu na cenu. Preto sme sa napriek našej pôvodnej stratégii neuverejňovať ceny rozhodli pre zverejnenie nášho základného cenníka.

 

Deklarujete vysokú kvalitu za prijateľnú cenu...

Odpoveď: Áno, máte pravdu. My tieto dva parametre vieme udržať na veľmi prijateľnej úrovni na úkor jednoduchosti našej organizácie. Je to založené na jednoduchej myšlienke: využívame tzv. "near offshoring" - zamestnávame ľudí v oblastiach Slovenska, kde si prácu ľudia viac vážia. Samozrejme sme museli zainvestovať do kancelárií, zložitejšej logistiky a technickej infraštruktúry s vysokou mierou bezpečnosti, ktorá toto umožňuje. To najcennejšie na každej spoločnosti sú však jej ľudia. Nás baví pracovať s kolegami, ktorí sú vysoko motivovaní a spoľahliví. Preto je tento prístup vzájomne výhodný (pre zákazníka, zamestnanca aj spoločnosť) a, z dlhodobého, hľadiska efektívny.

Ponúkate vysokú úsporu nákladov, nie je to len marketingový ťah?

Veľmi veľa spoločnosti ponúkajúcich služby najmä v oblasti externého spracovania účtovníctva ponúka svoje služby za extrémne nízke ceny. Čo je na prvý pohľad lákavé, ale v konečnom dôsledku to pre ich zákazníkov znamená, že účtovníctvo nespĺňa zákonom požadovanú kvalitu a následky väčšinou bývajú veľmi drahé – od rôznych pokút a sankcií, cez stratu dôveryhodnosti (napr. u banky), či urobenie chybných rozhodnutí vzhľadom na skreslené informácie z účtovníctva až po zbytočné dodaňovanie vysokých položiek vyplývajúcich z nekvalitne vedeného účtovníctva.
Naša cesta je iná – u nás úspory získavame s toho, že spoznáme klientove skutočné potreby a platí len za služby, ktoré potrebuje, nastavíme alebo zoptimalizujeme procesy a množstvom ďalších možností, ktoré sú súčasťou know-how našej spoločnosti.

Mam záujem o zefektívnenie a zvýšenie ziskovosti, ale nie o outsourcing. Ponúkate aj iné možnosti?

Áno, využitie našich služieb v oblasti outsourcingu nie je jediná cesta. Aby sme Vám mohli navrhnúť iné možnosti, je potrebné dohodnúť si stretnutie. Toto prvé stretnutie, kde sa oboznámime s Vašimi potrebami a s Vašou predstavou je bezplatné.

Som vlastníkom malej spoločnosti. Myslím si, že u mňa ďalší rast bez zvýšenia obratu nie je možný...

Veľa vlastníkov a manažérov malých a stredných spoločností ako aj podnikateľov si myslí, že už majú všetko optimalizované maximálne ako je to len možné, platia len naozaj nevyhnutné náklady a každý robí maximum. Je to úplne prirodzené, lebo každý robí tak, ako najlepšie vie. Čiže, keby poznali svoje skryté rezervy, už by ich využili. My sa na Vaše podnikanie pozeráme cez okuliare našich skúseností, ktoré môžu byť odlišné, ako tie Vaše. Preto vidíme iné možnosti zlepšenia, ako vy. Najjednoduchším spôsobom ako to zistiť je dohovoriť si stretnutie. Po vykonaní základnej analýzy Vám budeme vedieť oveľa presnejšie povedať, v ktorých oblastiach a v akom rozsahu vieme Vášmu rastu pomôcť.

Sadzby

Bez znalosti Vašej spoločnosti nie je možné vopred stanoviť cenu. Prečo to iné spoločnosti dokážu a my nie? Keď Vás boli zub, zubár nevie len na základe telefonického alebo mailového kontaktu určiť, či bude potrebné zub vytrhnúť, či ho je nutné preliečiť alebo ho stačí na mieste zaplombovať. A tu ide len o jeden zub. Čo potom taká komplexná oblasť ako napríklad účtovníctvo. Vopred netušíme, aké prácne bude práve to Vaše účtovníctvo. Vopred nevieme určiť, či na spracovanie Vášho účtovníctva bude postačovať účtovníčka alebo sú tam aj nejaké daňové problémy, ktoré musí riešiť špecialista na daňovú problematiku. Nevieme, či už máte nastavené procesy, ktoré vedenie účtovníctva výrazne zlacňujú. Všetko toto vieme, až keď Vaše účtovníctvo vidíme. Preto máme záujem sa najskôr osobne stretnúť. Rozumieme však aj Vášmu argumentu, že nemá pre Vás zmysel kontaktovať našu spoločnosť, ak vopred neviete, či si nás budete môcť dovoliť zaplatiť. Ubezpečujeme Vás, že áno, no napriek tomu sme sa rozhodli uverejniť aspoň náš základný cenník.

Základné sadzby:

  • Daňová evidencia – od 100 EUR bez DPH za rok (vrátane daňového priznania)
  • Jednoduché účtovníctvo – od 0,80 EUR bez DPH za položku u neplatcu DPH, od 1 EUR za položku u platcu DPH
  • Podvojné účtovníctvo – malé spoločnosti od 1 EUR za riadok v účtovnom denníku, pri vyššom počte nutná osobná konzultácia
  • Vzdialená správa počítačov – od 15 EUR bez DPH za pracovnú stanicu
  • Spracovanie miezd – od 5 EUR za pracovníka
  • Zodpovedná osoba – od 35 EUR bez DPH mesačne

Hodinové sadzby bez DPH:

  • Manažér 100 EUR
  • Konzultant 50 EUR
  • Senior Účtovník 35 EUR
  • Účtovník 20 EUR
  • Junior Účtovník 15 EUR