Spoločnosti, ktoré využívajú outsourcing svojich podporných činností môžu dosiahnuť nasledovné:
- úspora nákladov - zníženie nákladov o 20 - 60 % v závislosti od rozsahu outsourcovaných služieb a od lokality, v ktorej spoločnosť pôsobí
- štandardizáciu procesov - zadefinovanie pravidiel a zodpovedností s využitím best practise
- flexibilitu - plynule reagujeme na požiadavky klienta podľa jeho skutočných potrieb (zvyšujúce, prípadne znižujúca sa množstvo dokladov, ako aj na sezónne výkyvy)
- vyššia úroveň kontroly - monitoring činností štandardizovaných procesov a zlepšením reportingu
- zlepšenie rozhodovania - možnosť lepšie sledovať Vaše podnikanie prostredníctvom včasných a kvalitných informácií
- plná náhrada škody - v prípade vzniku škody má klient možnosť náhrady v plnej výške (pri spracovaní vlastnými zamestnancami iba do výšky štvornásobku priemerného mesačného zárobku zamestnanca)
- časová nezávislosť - klient dostane službu v dohodnutom rozsahu a v dohodnutom termíne (odpadnú problémy v prípade odchodu zamestnanca, dlhodobej práceneschopnosti, prípadne inej neprítomnosti zamestnanca)